Leje af Harring Hedevej 3

Vores nye klubhus er indrettet med en dejlig gildesal og plads og service til cirka 60 personer. Udover gildesalen er der hele stuehuset, hvor der er plads til cirka 20 sovepladser. Stuehuset kan også lejes uden gildesal.

Du er altid velkommen til at kontakte en fra bestyrelsen for en rundvisning.

Priser er som følger:

Døgn: 1500 kr. for ikke-medlemmer / 1000 kr. for medlemmer

Weekend: 2500 kr. for ikke-medlemmer / 2000 kr. for medlemmer

Overnatning: 100 kr. pr. overnattende person

Strøm: Afregnes pr. KW til dagsprisen

Vand: 60 kr. pr. M3

Rengøring: 500 til 1000 kr. afhængigt af omfang - Man er også meget velkommen til selv at gøre rent inden afrejse

Mårhunde

Mårhunde bliver der desværre flere og flere af i vores lokalområde. Der er skudt og fanget flere mårhunde både i Thy og på Mors. Så hold øje derude på jagten, og check evt. dine rævegrave, hvor mårhunde ofte holder til.

Hvis du ser en mårhund, eller har mistanke om at du har en mårhund på dit terræn, så ANMELD DET!

Det kan du gøre på Naturstyrelsens hotline på tlf. 88887500, eller du kan kontakte vores lokale mårhunde reguleringsjæger Henrik Pedersen på tlf. 30563557, mail: henrikpels@gmail.com

Henrik vil også gerne være behjælpelig med at lave en baitplads (foderplads) til mårhunde, og han har tilmed kamera, der kan opsættes i den forbindelse.

Alternativt er du velkommen til at kontakte et medlem fra bestyrelsen, som så vil tage sagen videre.

Vores opfordring her fra Midtthy Jagtforening skal være:

Hold godt øje derude, og glem ikke at melde ind, hvis du ser en mårhund eller tegn på det. For at give reguleringsjægerne de bedste betingelser, er det vigtigt, at de får besked med det samme, og ikke først flere dage efter mårhunden er set.

Projektor

Foreningen ejer en projektor/fremviser med tilhørende højttaler og lærred. Udstyret kan lejes for kr. 400,- pr. døgn. Henvendelse til bestyrelsen.