Gæstebog

Du er velkommen til at skrive et par linjer i vores gæstebog

Skrevet af Leif Yde Palsen, d. 14-01-2017

Kære J Nielsen.
Det lyder som en rigtig træls oplevelse! Den slags er der ingen af os der ønsker. Naturen tilhører os alle sammen, og vi skal alle kunne nyde den, hvad enten vi går en tur, cykler, rider, går på jagt, samler svampe eller lufter hund.
Jeres oplevelse harmonerer slet ikke med hvordan vi i jagtforeningerne ønsker at møde andre naturbrugere. Tværtimod.
Da du har skrevet på vores gæstebog, kan vi ikke umiddelbart kontakte dig. Men jeg kan forsikre dig for at bestyrelsen og undertegnede (wp@mail.dk) gerne hører nærmere fra dig, da ingen af os er tjent med dårlige oplevelser.
Jeg tvivler stærkt på at hændelsen direkte har med Midtthy Jagtforening at gøre, men vi vil meget gerne medvirke til at den slags forfølges. "Brodne kar" findes alle steder, som du sikkert ved. Vi vil bare ikke finde os i det.

Skrevet af J Nielsen, d. 09-01-2017

Jeg var ude at gå en tur i skoven med min kone og hund, ved enebærsøerne, da der pludselig kom to løsgående hunde farende mod os, den ene fortsatte sin jagt, medens den anden overfaldt os, min kone gik tilbage til bilen medens jeg fortsatte og hunden fulgte efter en kilometer, indtil den til sidst løb tilbage efter min kone og fulgte med hende tilbage til bilen, det viste sig den tilhørte en såkaldt jæger? der absolut ingen kontrol havde over dyret og da jeg efter en halv time kom tilbage var den der stadig, der kom et opbud af disse såkaldt jægere 3-4 biler tror jeg og ejeren af hunden skreg højt og truende af både mig og min kone, hun var dum og jeg skulle bare holde min kæft for han havde papir på at måtte køre bil og lade hans hunde løbe frit i området, uden at have kontrol over dyrene, jeg ved så ikke hvad for en forening de tilhører, men jeg må sige det var en imponerende oplevelse af disse naturfolket "vor herre bevares"

Skrevet af Finn Hove Pedersen, d. 14-01-2014

Stor ros til alle de frivillige kræfter i Midtthy Jagtforening. Det er prisværdig den indsats der bliver lagt i foreningen, arrangementer, foreningsblad osv.
Når jeg læser referatet fra jagtåret 2013, har der været mange spændende arrangementer for medlemmerne, men jeg mangler, at læse noget om hundetræningen der har kørt over hele ti uger.
Det ville være på sin plads, at rose Kaj Verner, Jørgen H. Henrik og Vimse for den store arbejdsindsats de har ydet. De har sørget for terræner, vildt mm. alt har fungeret på den bedste måde, tak til dem.